vrijdag 17 februari 2012

Bloemetjes

 Vandaag had ik zin in bloemetjes!
Ik was van plan om Eucalyptus te kopen.
Maar toen ik op de markt liep en die fleurige bosjes bloemen zag..
bedacht ik me.
Lekker weer wat kleur in huis!









Ik kocht een bosje prachtige pastelkleurige anemoontjes.
(Tenminste, daar lijken ze op).





En nog een bos van een soort roze kruid.
Geen idee wat het is.
Maar mooi...!!







                            

Meestal verdeel ik de bossen bloemen over allerlei vaasjes, kopjes, potjes, enz..
Zodat ik op heel veel plekjes in huis die vrolijke bloemen tegenkom!




Vanmiddag een lekkere appeltaart gebakken met mijn zoon.
Het weekend kan beginnen!
(alleen jammer dat we nog naar zwemles moeten..)

Morgen gaan we de tuin en schuur opruimen.
Foto's volgen...

Een goed weekend voor jullie allemaal!

~Groetjes, Maaike~




13 opmerkingen:

  1. Jeetje Maaike, je hebt het inderdaad
    erg gezellig gemaakt in huis.
    Vrolijke bloemetjes in vele soorten vaasjes.
    Een en al gezelligheid dus.
    Nu even de appeltaart bakken ....(ga ik ook zo doen) en dan wens ik je een fijn 'rommeltjes' opruim weekend.
    Lieve groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fleurige start van het weekend, altijd leuk! Hier staat sinds een half uurtje een vaas vol tulpen op tafel!

    Een fijn weekend, succes morgen met de tuin en de schuur!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die appeltaart als start van het weekend. En je bloemetjes zijn een genieten en gezelligheid. Ik heb zelf net een bos tulpen neergezet.
    We verlangen met zijn allen naar het voorjaar.

    Fijn weekend en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bloemen en de kleur vind ik helemaal geweldig
    Gezellig voor het weekend overal fleurige bloemen en
    mmm heerlijke zelf gebakken appeltaart, lekker genieten!

    Ik wens je een fijn weekend,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie fotos!!


    Ik wens je een fijn weekend.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bloemen en appeltaart, dan kan je weekend niet meer stuk :-) Geniet er van.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig bij je zo!!En die kaarsenstandaard op de bovenste foto,met dat bloemetje!Geweldig istie!
    Geniet van t weekend en succes morgen
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk voorjaarskriebels! Fijn om overal bloemetjes te hebben staan, ziet er gezellig uit!

    Fijn weekend! En succes morgen met het opruimen! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk die voorjaarsbloemetjes, wordt het direct gezellig van in huis! Succes morgen met de tuin en schuur en geniet van de appeltaart.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is het leukste ja....bloemetjes verdelen over heel veel flesjes een vaasjes!! Veel succes morgen :-) Af en toe een stuk appeltaart en het opruimen gaat als een trein!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja dat is inderdaad gezellig om de bloemetjes over verschillende vaasjes te verdelen.
    Anemoontjes zijn zo teer en lief.
    Wat schattig dat glazen stolpje met dat lieve schaaltje erondder en die klosjes.
    Leuk bij elkaar gezocht.
    Fijn weekend liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk sfeertje heb je neergezet met al die mooie bloemetjes, geweldig!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom via via op jou blog en het ziet er erg leuk uit, ik heb me gelijk aangemeld als volger. Ik nodig je uit eens een kijkje op mijn blog te nemen. FIjne avond groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen