vrijdag 15 juni 2012

Award!


Van Hilde van het blog "Op nr 5" kreeg ik een Award!
(Dankjewel, Hilde!)
En wat een leuke woorden schreef ze
over mijn blog,
dat is toch erg bijzonder moet ik zeggen..


Ik geef de award niet door
ik zou niet weten aan wie
(niet omdat ik geen leuke blogs ken
ik ken er juist teveel
om ze allemaal
echt bij te houden.
~ik moet tenslotte ook nog cake bakken
op de vrijdagmiddag.
wat vandaag heel goed lukte~
maar goed,
da's een ander verhaal...)

           

En daarnaast
kan ik ook niet alle vragen
beantwoorden.

O wat zou dat saai worden.

ik heb geen favoriete dag, geen lievelingsdier, geen geluksgetal
geen passie
 (ik heb heel veel liefde
voor
mijn gezin
mijn familie
God
mijn vak
muziek, zingen
en natuurlijk voor
mooie dingen,
zeg maar; frisse rommel ;-)
maar Passie
dat klinkt zo..
Groots en Meeslepend
alsof iets Altijd Alleen Maar Leuk is
nou, helaas
in mijn leven
valt er niets in die categorie)

En met welk patroon ik het liefst werk??
euh....ik heb geloof ik nog nooit een patroon gebruikt
pijnlijk...
Wat ik dan wél even kwijt wil;
Facebook? JA!

En hierin herken ik me ook wel ;-)
natuurlijk mét caravannetje!


Duss lieve mensen:
jullie blogs zijn allemaal leuk,
inspirerend, gezellig
enzo.
En ik lees ze met heel veel plezier!
Ga zo door!
(en schrijf ookes wat over jezelf als je zin hebt..)


~Fijn weekend! Maaike~


12 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je award, Maaike...geniet er maar lekker van, je hebt hem verdiend!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award Maaike. Het is ook moeilijk om blogs te kiezen voor een award. Er zijn zoveel leuke blogs, de een is leuk door de originaliteit, de andere door de manier van schrijven en weer een ander door de mooie foto's. Maar jij hebt hem in ieder geval verdiend.
    Ik wens je een fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verfrissend, jouw reactie op de award! Kan ook haast niet anders, als je in de frisse rommel zit.
    Geniet er maar wel van, want je hebt hem verdiend, al was het alleen maar voor je nuchterheid!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je Award! Leuk de manier waarop je er reageert.
    Geniet er van!
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hiep hiep!!
    En die cake ziet er heerlijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!! Heerlijk leuk verhaal :-)

    Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is dit wat voor je?
    http://pinterest.com/pin/69383650479720349/

    :)
    Ik ken je niet maar door je blogverhalen (volg je sinds kort) moet ik nu bij een caravan aan jou denken, haha.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, echt verdiend ook. Je hebt zo'n originele blog. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je award! Je cake én de schaal eronder zien er prachtig uit.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou je kraamt er heel wat mooie woorden uit hoor Maaike die heel goed beschrijven waar jij liefde voor voelt maar inderdaad passie is een grote woord dan liefde.
    Leuk trouwens dat je een award hebt gekregen, gefeliciteerd.
    Ik wilde jou even bedanken voor die gezellige woordjes die je altijd naar mij schrijft en ik wilde je even een hele fijne zomer toewensen.
    Geniet wat het geen je doet, ziet, ruikt, proeft en hoort!
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen