zaterdag 7 juli 2012

Nog éventjes...

De vakantie is begonnen..
Nou ja, voor de rest van Nederland dan..
Wij van het Noorden,
wij moeten nog twee hele weken.
En dat voelt ineens
toch best lang...


Want we zijn moe,
en de kinderen ook.
Het lijkt wel of iedereen
Er Tussen Uit
gaat
En het weer..
héérlijk!
Ik wil ook!!


Zelfs mijn agenda stopt er mee,
dus kocht ik een nieuwe.
Ik heb er nog maar één woord ingeschreven.
Maar dat is dan ook een
Heel Essentieel Woord
!
Ha, en die twee weken
kom ik wel door.
Want je weet
hoe het werkt
met voorpret!


(Wat istie leuk he?!
Er zit zelfs een spiegeltje in!)

Geniet allemaal,
waar het kan
als je al vakantie hebt
of nog niet
Geniet!

~Groetjes, Maaike~


13 opmerkingen:

  1. Hi Maaike ...♥
    Wat een bijzondere post heb je gemaakt met je agenda zooooo leuk ...♥
    en ja voor je het weet zijn die 2 weken zo om geloof me maar ..;))
    Geniet alvast van je mooie weekend Liefs Gaby...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hier moeten we ook nog twee weken! Laatste loodjes. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig Maaike, je gaat met je agenda mee met de schoolkinderen. Je hebt een hele leuke gekocht.
    Die twee weken kom je wel door. Ga alvast op half slowmotion en geniet van het weer. De kinderen moeten natuurlijk nog wel twee weken naar school. Ga je de caravan nog verder pimpen voordat je op vakantie gaat?
    Ik wens je in elk geval een fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ik kan die 2 weken wel omkijken!!!Duurt mij ook te lang hoor, maar ik zag dat die komende 2 weken niet geweldig zijn wat weer betreft dus daar troost ik me dan maar mee. Nog 2 weken werken en dan geen hitte is ook heel fijn haha! Sterkte ermee! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even nog de tanden op elkaar! Gelukkig kan je in het weekend (hopelijk) wel even genieten van het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hei!
    For noen koselige note-bøker:)
    Ha en strålende søndag

    Klem Merete

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog even doorbijten, Maaike! Het grote aftellen is nu echt begonnen!

    Fijne dag.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aftellen is stiekem ook fijn, want voor je 't weet is een vakantie zover en is de voorpret over... Ik tel ook nog twee weken af :-)
    Je agenda is leueueueuk!

    Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie bloemetjes. Ik dacht even dat het spiegeltje een plaatje was.. wat je er met tape zelf ingeplakt had! :) Veel voor-pret-plezier!! Xx Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. JA,DIE AGENDA IS ERG LEUK!
    FIJNE VAKANTIE MAAIKE!
    IK BLIJF LEKKER THUIS DEZE ZOMER.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook hier zijn we bezig met de laatste loodjes! Leuke agenda.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel fijne agenda, heb ik ook gekocht! echt Hema :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne vakantie gehad? :)
    Morgen moeten jullie weer beginnen..succes.

    BeantwoordenVerwijderen