donderdag 14 november 2013

In de Velden


In oktober waren wij 15 jaar getrouwd!
(Ja, wij waren heel jong..)
En als je het leuk wil houden,
moet je natuurlijk
minimaal één keer per jaar,
samen weggaan.
Quality time 
noemen ze dat.


Braaf als we zijn,
doen we dat dus maar..
Met volle overtuiging trouwens,
want weggaan met z'n tweeën,
is bepaald geen straf!
Dus elke herfstvakantie zoeken we een leuke plek op!


Wij gingen deze keer naar België,
waar we terecht kwamen 
in een prachtige B&B!



Nog maar een half jaar geopend,
alles zo mooi ingericht!
En helemaal niet duur..


Dus ik moet natuurlijk even 
deze mooie plaatjes 
met jullie delen!


We hebben het heerlijk gehad!
Gewandeld,
gefietst (gratis fietsen bij de B&B)
geshopt in Hasselt,
gerelaxed,
en heerlijk gegeten
en ontbeten!




Wil je meer weten?
www.indevelden.be


En nee, ik krijg nix voor dit reclame-maken.
Ik ben zelf altijd op zoek naar leuke adresjes,
gun jullie ook een fijne plek als je eens weg gaat,
en deel dit daarom graag met jullie!

~Groetjes, Maaike ~ 

Je kunt vandaag nog meedoen met mijn give-away!
Kijk hier

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig plekje en goed dat jullie hier een traditie van hebben gemaakt. Wij kunnen nu eigenlijk best makkelijk weg (hebben geen oppas meer nodig), maar het komt er vaak maar weinig van. Jullie hebben gelukkig genoten!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijd maken voor elkaar is zo ontzettend belangrijk, wij proberen enkele malen per jaar zo'n weekendje te doen!
    Bedankt voor het delen van dit leuke adresje! B&B's zijn zoveel malen persoonlijker dan een hotel...Hoop ooit zelf een B&B achter ons huis te beginnen!
    Ik kom zelf vlakbij Hasselt vandaan, we hebben er ook nog enige tijd gewoond. Prachtige stad, toch?
    Jullie zullen beslist genoten hebben!!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk vertoeven in Belgie en ik geef er ook altijd de voorkeur aan om in een B&B te zitten. Zoveel malen leuker qua sfeer. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 15 jaar, dat moet je vieren! Wat een prachtig plekje zeg! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoera voor 15 jaar samen getrouwd ! In de 30 jaar dat ik samen ben met m'n hub is het op 1 hand te tellen dat we een weekend samen weg waren. Een etentje vind ik ook al leuk :-) Ik geloof dat ik maar eens iets ga boeken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een goede traditie ingericht, Maaike!
    En wat een mooie B&B hadden jullie in een mooie omgeving!
    Als je wel eens in de bibliotheek komt, zou je eens moeten kijken of je het woonboek "Thuis je eigen stijl" van Selina Lake kunt krijgen. Ik heb het op dit moment thuis en ik moest echt aan jou denken. Het is een feestje om te bekijken.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettende leuke locatie hebben jullie uitgekozen en fijn dat jullie zo genoten hebben. Hmm, stille hint naar mijn man misschien. In september was het voor ons namelijk 15 jaar geleden dat we getrouwd waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo saampjes weg.
    Ziet er heel gezellig uit.
    Zeker om te onthouden.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte en dat ziet er inderdaad prachtig uit! Wij zijn in ons 6 jarig huwelijk nog nooit een weekend weggeweest, maar so far so good ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!! En heerlijk, zo samen weg. Dat het dan ook nog eens op zo'n heerlijke plaats is is een plusje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk plekje..ik sla hem op.. want ook wij gaan ieder jaar een nachtje samen weg;)
    Ik heb nog een leuk adresje op mijn blog staan voor volgend jaar..
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooo ik ben jaloers hoor! Ieder jaar een keer met z'n tweetjes weggaan. Ik moet echt heel hard nadenken wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb. Ik denk een jaar of 3 geleden....
    De B&B ziet er erg fijn uit. Wie weet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk!! Wij hebben (nog) geen kinderen, maar zoeken iedere kerstvakantie een excuus om een B&B op te zoeken :-). Dusss...dit adresje gaat bij m'n verzameling hoor, thanx!

    Fijn Weekend!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Lekker zo samen eropuit!

    BeantwoordenVerwijderen