vrijdag 20 juni 2014

Vintage Caravan Kampeergeluk


We mochten weer!
Twee lange weekenden lang,
in ons tweede huisje.
En waar ik me thuis probeer te beperken,
que kleuren en stijlen,
hoeft dat in het caravannetje niet!
Want die is van mij!
En die is voluit RETRO


Heerlijk was het!
We boften met het weer,
we hadden het gezellig 
met veel lieve mensen.


Nu maar hopen datie nog een keer uit de stalling kan,
deze zomer.
Manlief houdt niet van kamperen :(
Dus wij zitten deze zomer in een huisje.
Ook fijn! 

Hou je ook zo van (gepimpte) caravans?
Volg dan mijn Pinterest-bord!


Kip Regenboog
bron; Pinterest

Ik zie zoveel leuke ideeën voorbij komen!!
Maar ja,
 al zou ik het liefst de hele caravan verven
en opnieuw bekleden,
toch kom ik bij al mijn gedroom toch steeds weer tot dezelfde conclusie:
het is té veel werk, geld en gedoe,
voor die twee weekenden per jaar..

Maar dat mag de kampeerpret zéker niet drukken!

~ Fijn weekend allemaal! Maaike ~ 






20 opmerkingen:

  1. Prachtig ik hou ervan en ben je op pinterest ook gelijk gaan volgen, leuk!! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige caravan. Jammer dat je man niet van kamperen houdt. Wij vinden het iig supergezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze week nog aan je lopen denken toen ik in de kringloopwinkel was.
    Zag zoveel leuke vintage dingen, zou precies in jouw caravannetje passen.
    Het ziet er heel gezellig uit. Fijne zomer! groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je iets hebt waarop je je helemaal kunt uitleven. Je caravan is super gezellig. Kun je hem niet als pipowagen in de tuin zetten?
    Veel plezier voor de momenten dat je erin kunt.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heel gezellig uit, geniet van de momenten dat je er bent!
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind hem super gezellig.....Leuk in de retro stijl......super mooi en heerlijke vrolijke kleuren.

    Wens je er nog vele weekendjes toe.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig! Lijkt mij ook leuk, je eigen knusse huisje meenemen naar waar je maar wilt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ow geweldig toch!!! Lijkt me ook heerlijk hoor! Al was het maar voor hier in de tuin (waar 't niet inpast maar okee). Op pinterest volgde ik je natuurlijk al.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig caravan en zo'n mooie voortent.
    Ik kan er ook erg van genieten.
    Hebben ook jaren lang een oudje gehad.
    Nu een nieuwere maar wel door mij gepimpte caravan.
    Anders dan anders heerlijk.
    Fijn weekend (den)
    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lekkere retro caravan, enig! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. toemaar, huisje caravan whaaaa wat een bofkont ! maar ik begrijp je wel, jammer dat je man er niet zo om geeft. Ik vind zo'n caravan helemaal geweldig maar hou zelf niet van kamperen hahaha tja...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukje! Daar zou ik echt vaker in gaan zitten! (Gewoon op de parkeerplaats ofzo! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk pinterestbord... gelukkig houdt de echtgenoot hier ook van kamperen alleen en dat is dan weer heel jammer niet heel erg van gepimpte caravans... lees maar hier! ;-)
    http://onliemie.blogspot.be/2014/08/mocht-het-of-mocht-het-niet.htmls
    In ieder geval heb ik dank zij je bord wel weer wat ideetjes.
    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inspirerende foto's! Wij zijn zelf onze bus ook van voor tot achter (geheel retro) aan het opknappen voor een rondreis langs verschillende kampeerboerderijen in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke foto's . Ook altijd nog een droom van mij. Heb net je blog ontdekt en ga em zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er heel erg gezellig uit. Ga ook maar al te graag kamperen. Zo geniet ik er heel erg van.

    BeantwoordenVerwijderen