donderdag 20 september 2012

Give Away!


Nooit gedacht dat je (lees ik) zo moeilijk kan doen over een Give Away
Ik had 100 volgers en ik dacht
Dit is het moment
Nu moet het maar eens gebeuren

Dus..


duurde het nog een maand of drie
Want ik wist het niet!
Het moet wel bij mij passen..
Maar ook bij mijn volgers.
Ze moeten het wel leuk vinden, natuurlijk..
(HELP!!)
Maar het moet niet te overdreven, graag.

Dus ik heb wat bij elkaar gezocht.
Iets brocanterigs
en iets meer vintage
Van de kringloop, rommelmarkt,
en uit mijn eigen kast.
Het werden er twee, eigenlijk.
En ik moet zeggen,
Het past wel echt bij mij!
En inmiddels heb ik 115 volgers..
Dus hier is dan eindelijk
mijn give away!


Pakketje 1


Een houten hart
(o, wat een mooi zinnetje)


Wat kant op een kaartje


Een kaart


Een schelpensnoer


En een lief portretje.



En dan:


Pakketje 2:


Een vintage blik


Drie leuke sjaals/ lappen



Wat band



Dat waren ze!

Dusss;
Wil je meedoen?
LEUK!
Laat hieronder even weten welk pakketje je graag wilt.
Dan wacht ik het af,
en trek twee winnaars.
Meedoen kan tot en met 21 oktober!

~ Groetjes, Maaike ~

57 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik doe graag mee voor pakketje 2. Super dat blikje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maaike,
    Leuke give away.
    Niet onzeker zijn hoor. Het ziet er leuk uit...en (voor zo ver ik je ken) echt helemaal jij!
    :)
    Ik ga voor pakketje 2.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha Lovely Tough Cookie wees me erop dat jij het ook zo moeilijk vond om iets te vinden, hoe herkenbaar!
    Ik doe heel graag mee voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maaike.
    Wil graag meedoen met je Give away.
    Ik ga voor pakketje 2.
    Pas nmeer bij mij.... ;-)
    Zal ook een link op mijn blog maken naar jou blog.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukies....kiezen pffff zo niet mijn ding....nouja dan ga ik voor 2 want heb de naaimachine ontdekt helemaal leuk......tuttige kleedjes voor de poezels is nu mijn ding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk leuk leuk ... pakketje 1 of 2 maakt niet uit , maar de doos van 2 is echt totaal mijn ding dus voorkeur dan toch maar voor 2 ?

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leueueuk!! Ja, kan een toestand zijn he, om zo'n give-away te bedenkelen ;-). Ik word heeelll blij van het 2e pakketje!! En nu maar hopen...

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke give away. Ik zou er graag aan mee doen!
    Pakketje 2 is helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o, pakketje 2.. dat blik, die sjaals/doeken... duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ik doe mee met pakketje 2 !
    Enne...ook ik heb een give away vanwege 100 volgers...kom lekker even neuzen en doe mee!Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Maaike, leuke give-away. Ik doe graag mee voor pakketje 1
    Ik zet hem op mijn blog!
    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha..hoe herkenbaar, ik zit inmiddels op de 219 volgers en wilde bij de 200 een Give Away doen..maar ik weet nog niet wat :)
    Maar bij jou is het een leuke give away geworden en ik heb een probleem, ik kan niet kiezen, dus doe mijn naam maar bij allebei in het potje..haha
    Het maakt mij niet uit, ik vind ze allebei leuk!
    Ik plaats een linkje hoor!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. o ja.......heel herkenbaar, dat twijfelachtige..........is het wel leuk genoeg..........
    Nou, 't is super hoor, dus ik doe graag mee.
    Ook mij maakt het niks uit, want je mag een gegeven paard toch niet in de bek kijken , TOCH
    ????............................groetjessssssss christel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh leuk!!! Van harte met dit geweldige aantal volgers! Ik ga voor setje 2, lekker vrolijk!
    Enneh, wil je ook meedoen met mijn give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hihi...je hebt twee hele leuke pakketjes gemaakt!!! Niks om je zorgen over te maken!

    Ik doe graag mee voor pakketje nr.1
    Spannend!!!

    Enne, gefeliciteerd met alweer 115 volgers!!! Top!
    Zal een linkje plaatsen...:o)

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. superleuk zeg! Ik doe mee vppr pakketje 2 :) En nu maar duimen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Pakketje 2 is super, dus ik doe zeer graag mee!

    Superleuke blog trouwens!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat leuk, nou je hebt echt leuke dingen in je give-away hoor !
    Ik waag een kansje voor nummer 1 !
    Ik zal wat reclame voor je maken op mijn blog.
    groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een smaakvolle Give Away: Geweldig gewoon.
    Niet raar natuurlijk dat ik een kansje ga wagen. Ik kies pakketje 1.
    En ik maak natuurlijk een link op mijn blog.
    Ik vind dat je een bijzonder mooi blog hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je een mooie blog. En wat een leuke give away. Ik doe graag mee voor pakketje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe ook graag mee met de give away!
    Wat een leuke pakketjes, ik ga voor pakketje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Niets om je zorgen over te maken, het ziet er allebei superleuk uit! Graag waag ik een gokje voor pakket 2, ga ook een linkje plaatsen (voor nog meer volgers...)

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke give away. Beide pakketjes zijn leuk ik ga voor 1.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je leuke pakketjes gemaakt. Ik ga voor pakketje 2.
    Zal een linkje plaatsen.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben heel slecht in kiezen dus ga ik voor allebei als dat geen probleem is :p. Ben volger geworden en nu even reclame maken op mijn blog (fruitwithamustache.blogspot.be) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke give-away! Ziet er allemaal geweldig uit (net als je blog trouwens. Ik heb je gevolgd en kan niet wachten op volgende blogposts) Ik zou graag mee willen doen, en dan ga ik voor het 1ste pakketje. Echt heel schattig. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ziet het er leuk uit zeg, met zorg samengesteld en echt passend bij jou.
    Voor mij maakt het niet uit welke, ik vind ze alletwee leuk...!!!


    Lieve groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Maaike! Leuk hoor! Ze zijn allebei leuk, maar dan ga ik toch voor nummer 2!

    Fijn weekend!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Maaike,wat een leuke give-away.dat eerste pakje vind ik heel mooi,dus ga ik voor nr)1
    en een volger wil ik ook worden.groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey maaike,

    hiep hiep hoezee ik ga voor pakketje 2!!!
    Goed uitgezocht hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oh leuk! ik doe graag mee voor het vintage pakketje!
    heb je ook zin om met mijn give away me te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Maaike,
    Wat een leuke give away en gefeliciteerd met je 100 volgers. Ik doe graag mee voor pakketje 2.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Maaike
    wat een superleuke Give Away.
    Ik snap dat je er even over na moest denken wat weg te geven........
    Nou ik zal je vertellen dat ik ook wel even na moest denken wat dan mijn voorkeur zou hebben.
    Maar ik ben er uit pakketje 1 vind ik erg leuk.
    Ps. via Huise kipkakel op je blog gekomen.
    Erg leuke blog heb je.
    Nou geniet van alle reacties die je krijgt op deze log!!!
    Zal ook een linkje op mijn weblog plaatsen:
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Suuper, ik doe ook zeker en vast mee!
    Pakketje 2 lijkt me het leukste en mooiste.
    xx Eva
    ifitsvintage-itsawesome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ohhh waanzinnig. Via via kom ik op jouw blog aanwaaien en ben gelijk verliefd op pakketje 1.
    Ik zou heel graag meedoen.
    Volger ben ik gelijk geworden en een linkje staat op mijn blog. Kom je eens bij mijn kijken?

    Groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik kom per toeval op je mooie blog en heb mij als nieuwe volger bij jou aangemeld...
    het ziet er prachtig uit hier bij jou hoor !!!
    Mijn complimenten en natuurlijk wil ik ook wel mee dingen naar je mooie Give-away en zet wel een link op mijn blog.....Ik ga voor pakketje, 1.
    Ik hoop dat je het bij mij ook wel leuk vind.
    nog een fijn weekend en warme groet.Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat leuk via via kom ik op je blog.
    Leuk die give-away, ik doe graag mee. Ga voor pakketje 2, terwijl ik me nu bedenk als ik win, wordt het wel een dure post naar Zuid Frankrijk, ik vind pakketje 1 ook erg leuk!!
    Dus dan die...ha...ha..
    Ik ga je volgen gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een super creatieve Give Away !!!
    Ik doe zeker mee, graag voor pakketje 1 dan.
    Ik zal een link plaatsen bovenaan mijn blog.
    www.boterbloembrocante.blogspot.com

    Lieve groet, Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuke pakketjes voor de give away.
    Graag doe ik ook mee.
    Heb zelf geen blog is dat erg?

    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gaaf!Ik doe graag mee voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Also I would like sign up for these super candy.
    I like 2 packet.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik ben juist volger geworden. Ik doe graag mee met je give-away voor pakketje 2
    Bij mij loopt nu ook een give-away zn misschien intereseert de Kerstswap plus (combi van Kerstswap met iets maken voor een arm of ziek kind)je ook wel!

    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi! Ik wil ook nog graag meedoen met je give-away en dan zou ik kiezen voor pakketje twee. 'k Vind dat je er een leuk pakket van hebt gemaakt. Fijn weekend hoor. Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooie pakketjes...een keuze maken..mmm, heel lastig ik vind ze beide erg leuk! Dus, ik doe heel graag mee, maar kan niet kiezen hoor. Dus mocht ik heeeel misschien een van de gelukkigen zijn dan laat ik de keuze aan jou over!
    Fijne zaterdag! Groetjes, Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd met je 100 volgers, ik doe graag mee
    en dan voor pakketje 1

    Hartelijke groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik zou ook heel graag mee willen doen. Ik ga voor pakketje 1. Ik hoop dat je snel nog meer volgers krijgt en dat je nog heel lang blijft "bloggen". Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een super Give-Away!!! Gefeliciteerd met zoveel volgers, ik snap wel waarom die allemaal jouw leuke verhalen en foto's volgen. Ik wil wel een gokje wagen voor pakketje nummer 2! Ik kan nog wel wat frisse rommel gebruiken!!! Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een super gave give away gefeliciteerd met al je volgers ik heb zelf geen blog mag ik ook meedoen?
    Als het mag graag voor pakketje 1

    Hartelijke groet Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ow wat een leuk blog en een leuke give-away! Ik doe graag mee voor pakketje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. via via kom ik je blog binnen wandelen, wat eenleuke give away zeg daar doe ik graag aan mee.
    Als het kan graag voor pakketje 1

    groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  51. je hebt er nog een volgertje bij en pakketje 2 kan dan mss wel niet door mijn brievenbus, maar het zou heel mooi staan op m'n kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Halloooooo! :)
    Pakketje 2! Ik ben verslaafd aan blikken dozen.. Echt waar..

    Leuke blog! :d

    Ps ik heb ook een give away, als je zelf een kans wilt wagen..

    BeantwoordenVerwijderen
  53. OOOOOO waw ik vind ze allebei zoooo leuk! Mag ik meedoen en aan jou de keuze laten? Ik volg je en plaats een link op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. oww jaaa wij doen ook graag mee, vooral pakketje 2 vind ik errug leuk, ik ben dol op bloemenblikken :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik wil heel graag meedoen! :)
    Ik ga voor pakketje 1.
    Ik zet nog een link op mijn blog.
    Groetjes, Wildflower

    BeantwoordenVerwijderen