vrijdag 14 september 2012

Kringloop

Het is buiten ineens koud en nat...
We hebben weer sokken en laarzen aan
en
lange broeken
En we kruipen op de bank met een kleedje.
En eigenlijk vind ik het wel lekker.
Nou ja, laat ik het zo zeggen,
ik word een stuk productiever
als het weer mij binnen houdt.


Wat mij er natuurlijk niet van weerhield..
om naar de kringloop te gaan!!
En daar deed ik goede zaken,
ondanks mijn hippe smaak (haha)
vond ik weer wat leuke meuk.


Bijvoorbeeld deze (grote) apothekersfles



En deze lieve bloemetjes..
(JA, er waren bloemetjes!!)
Horen bij dit schaaltje:


  


Ik vond nog een lesboekje van vroeger voor kleuters
Ik vind dat zoooo schattig.


Van appelpit tot appel
HOE leerzaam
En mooie tekeningen..





Zoals je ziet:
Ik heb mijn verzameling spullen-die-ik-niet-nodig-heb weer uitgebreid.
Blij!
En wat ik er mee ga doen..
Nog géén idee!
Ik kocht HEUS ook nuttigs...
Maar het is wel even genoeg.
Dacht ik zo.
Qua foto's...

Een fijn weekend voor jullie!

~ Groetjes, Maaike ~



                                                                                                                                                                               
 

17 opmerkingen:

  1. Het liefste wat ik doe is lekker snuffelen bij de kringloop! Die is bij ons in de straat dus ik zit er 2x in de week! En elke keer heb ik wel iets...niet altijd even bijzonder maar ik ben dan net als jij weer blij! haha!
    Je hebt kei leuke dingen gescoord! vooral die apothekersfles is prachtig! En het bloemetjesschaaltje....super!
    Geniet lekker van je aankopen!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hè, ik ben vanmorgen ook naar de kringloop geweest en ook ik heb meuk gekocht die ik niet nodig heb maar die toch mee moest haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Van leuke gevonden spulletjes!! Wat een mooie kaartjes!
    Fijn weekend. Xx Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed geslaag zeg, dat boekje vind ik leuk. Geniet van het weekend.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vondsten, ik ben er al twee weken niet meer geweest...daar moet verandering in komen!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt zeker goede zaken gedaan bij de Kringloop! Soms heb je weinig en meestal kom je toch altijd met te veel thuis....kan dat eigenlijk wel...TE VEEL? hahahaha.

    Fijn weekend, When-D

    oja, je hebt een leuk blog, ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch...die kringloopvondsten! Je hebt weer goed gescoord!
    Lekker van genieten!
    Fijn weekend!
    Groetjes Joanike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja ook hier kwam er weer wat mee naar huis vandaag...
    Ik vind je scherven pot geweldig( vorige post)..,maar gelukkig heb ik haast nooit scherven want dat zou me toch echt aan mijn hart gaan :)
    Fijn weekend, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet ook zo van dit heerlijke herfst weer.

    Mooie vondsten...vind die grote glazen pot wel de mooiste vondst.

    Fijn weekend

    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geniet ook van de herfst. Vind het altijd fijn als die weer binnenkomt.
    Je hebt weer mooie spullen verzameld. Ik vind die grote glazen pot wel heel mooi, ziet er zo bevroren uit.
    Heel fijn weekend, Maaike!

    Live groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vondsten ,ik ben helemaal weg van dat apothekers potje,schattig!!!
    Fijn weekend,Lieve grtjs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een leuke spullen op de kop getikt Maaike.
    Die grote apothekerfles vind ik prachtig.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo herkenbaar, dat dit weer wel productiever maakt! Ik houd van de zomer om het zonnetje maar vind het ook heerlijk om weer binnen te rommelen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk toch om rond te snuffelen bij de kringloop en thuis te komen met mooie vondsten (die altijd nog wel eens weer van pas komen ;))

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is vast een hele leuke kringloop waar je al die mooie spullen hebt gekocht! Ben zelfs een beetje jaloers!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh kringlopen is fijn! en je schaaltje is top!!!

    BeantwoordenVerwijderen